Svečano predstavljen 5. međunarodni sajam turizma Place2go

Objavljeno: 10.03.2016. Alen Brodar

Najveći sajam turizma u Hrvatskoj, Place2go, održat će se od 18. do 20. ožujka u Boćarskom domu u Zagrebu. Na konferenciji za medije održanoj danas u CineStar Gold Classu u Zagrebu, predstavljene su brojne zemlje izlagači, najavljen je zanimljiv program predavanja, kao i restorani koji će posjetitelje privući vrhunskim specijalitetima.

– Prvi put na ovogodišnjem sajmu hrvatskoj će se publici predstaviti Maroko, Izrael i Japan, a sudjelovat će i Indonezija, Indija, Tajland, Belgija, Turska, Mađarska, Njemačka, Austrija, Slovenija, Srbija te Bosna i Hercegovina i, naravno, izlagači iz Hrvatske – rekla je direktorica sajma Damjana Domanovac te dodala kako će posebno jak ove godine biti Place2go Bussiness Friday, kada će se pridružiti delegacije turističkih agencija iz Bugarske, Grčke, Turske, Tajlanda, Indonezije, Srbije i Slovenije, kao i mnogobrojni drugi poslovni posjetitelji.

Zanimljiva predavanja

Subota i nedjelja su namijenjene Zagrepčanima i svima koji taj vikend posjete Zagreb. Očekuje ih pregršt zanimljivih predavanja na kojima će, između ostalog, moći saznati sve o ljepotama Indije, Nepala, Nacionalnog parka Sutjeska, sve o road tripu od New Yorka do Havaja ili putovanju po Sahari… Posjetiteljima će posebno biti zanimljivo isprobati i najnoviju tehnologiju i vidjeti kako je to doživjeti pravo virtualno putovanje.
– I ove godine, u našoj Gastro ulici pripremili smo izbor različitih kuhinja od turske, bavarske, azijske, talijanske i mađarske koje će se moći isprobati u dvorani Balon. Na Place2go marketu moći će se kupiti razni proizvode – od najljuće papričice, originalne talijanske salame, sireva i maslina ili pak neki od zanimljivih suvenira. Biti će tu i puno zabavnog sadržaja za velike i male, od fotografiranja s Batmanom i u avionu, do filmskih projekcija. Sadržaja je puno više od nabrojanog, a istaknuli smo samo neke od njih. Zato nas vrijedi pratiti na našoj internetskoj stranici www.place2go.hr ili putem Facebook stranice i Instagram profila, rekao je Roberto Radić, direktor marketinga.

Podrška MINT-a

Sajmu podršku pruža i Ministarstvo turizama, a savjetnik ministra Ivo Bašić istaknuo je da se trendovi u turizmu konstantno mijenjaju.
– Iako je Hrvatska danas u svjetskim okvirima, a posebice na Mediteranu jedna od vodećih turističkih destinacija, na nama je da taj interes zadržimo i u nadolazećim godina te da ujedno nastavimo unapređivati naše turističke proizvode i ponude. Zato je ovaj sajam izuzetna prilika da se bolje upoznamo s različitostima ponuda drugih zemalja i novim svjetskim trendovima, ali je isto tako i prilika da našim domaćim gostima predstavimo bogatstvo ponuda hrvatskog turizma – rekao je Bašić.
– Jako smo sretni što smo treću godinu zaredom generalni sponzor ovog sajma. Place2go je odlična prilika da predstavimo naše nove proizvode. Ove godine planiramo uspostaviti direktnu zrakoplovnu liniju između Istanbula i Dubrovnika, a od 28. ožujka nudimo odlične letove iz Zagreba za SAD, rekao je Uğur Cantimur, direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku.
Sajam inače ima humanitarni karakter – nastavljena je uspješna suradnja s humanitarnom udrugom „Kolajna ljubavi”, koja aktivno djeluje na područje cijele Hrvatske te susjedne BiH, ali i u Africi.


 

Magazin “Putovanja za dvoje” promijenio ime u “Place2go”

Uz najavu Place2go sajma, održana je i promocija magazina Place2go, koji je dosad izlazio pod imenom Putovanja za dvoje.
– Nakon čak 10 godina na tržištu, magazin Putovanja za dvoje odlučio je započeti novo poglavlje u svom razvoju. Svojim smo napretkom i franšiznim izdanjima dostigli međunarodnu dimenziju te smo već odavno prešli izvan granica Hrvatske. Taj smo uspjeh htjeli popratiti i promjenom imena koje je sada internacionalno – Place2go, a također ga povezati s našim drugim najznačajnijim projektom – istoimenim sajmom turizma, koji je do sada već postao brend sam po sebi, rekla je Petra Rožman, glavna urednica.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba