Idemo delati, rekao je zagorski zet i naručio 277 automobila vrijednih više od 55 milijuna kuna. Dvjesto sedamdeset i sedam, evo i slovima. Pomalo nevjerojatna brojka i ne, nije MUP krenuo u obnovu flote patrolnih Škoda, to kupuje Grad Zagreb, odnosno Holding i još neka gradska poduzeća. Ne dao Bog da zagorski zet sa suradnicima uđe u ZET-ov tramvaj i da se tako vozi po metropoli. Istina, većina su tih automobila gospodarska vozila, no našlo se i nekoliko osobnih auta srednje i više srednje klase, njih 13, te jedan superluksuzni model, no, veli zet, nije to BMW sedmica u kojoj se fotografirao na Zagreb Auto Showu.
“Moram reći da sam prije pet dana išao u Amsterdam s Airbusom, ne bi me iznenadilo da objavite da ću kupiti Airbus”, rekao je zagorski zet novinarima, te dodao da će Zagreb umjesto 99 automobila operativnim leasingom nabaviti njih 83, što je 20 posto manje, a Holding će umjesto 257 automobila nabaviti 194, što je 25 posto manje. To godišnje stoji 10,5 milijuna kuna, odnosno 44 milijuna kuna za četiri godine. Eto, tak se špara, ako niste znali.
Mogli bi tu naši političari dosta naučiti i vjerujem da bi rado oni slično, ali ipak “ne hupaju”. Najjači nam auto ima prvi čovjek županije, kojemu ga je u ostavštinu pustila ona koja je prije njega obnašala tu dužnost. Al nije taj baš blizu onog kakvog si je naručio zagorski zet, njegov košta oko 100.000 eura. S druge strane, imaju neki naši gradonačelnici i načelnici baš ono, stare rage, tak da bi ih “moglo biti špot” kaj se u tome voze. Ali naši Zagorci su se dosjetili i to odlučili riješiti na jedan drugi način i to uz pomoć susjeda Slovenaca. “Ride & Bike”, iliti svi na “konje i bicikline”. Pa tko će ti ikad prigovoriti kao županu, gradonačelniku ili načelniku “kak si si mogel kupiti tak skupi biciklin?”. Ljudima bi to bilo baš simpatično (Skandinavci znaju o čemu pričam op.a.), slično bi reagirali kao i kad bi političare na manifestaciju dovezao “doktor” u kočiji. A možda bi se to i našem zetu dopalo, pa odustane od skupe kupovine, on se već puno puta vozio s doktorom u kočiji…
Jedino mi nisu baš jasni oni u Radoboju i Krapini. Jedni su si kupili kombi na struju, drugi pak su kod Hušnjakovog izgradili punionicu za električne automobile, iako ih u Krapini, barem kaj se tiče Krapinčana, nema. Taj se dio baš ne uklapa u “Ride & Bike”. Logičnije bi bilo da su, ili ovi prvi kupili Rimčeve bicikle na struju, ili da su ovi drugi umjesto električne punionice, izgradili – koral.