Pet predavanja, četiri panela i tri stručne radionice
PITATE SE KAKO POVEĆATI PRODAJU? Doznajte od najboljih 7. lipnja na konferenciji “Marketing and Sales by Numbers”

Pitanje svih pitanja, svake tvrtke, svakog prodajnog i marketinškog tima glasi: kako povećati prodaju? Maštovite i precizne odgovore na to pitanje voditelji i direktori prodaje i marketinga, voditelji ključnih kupaca, agencije za tržišno komuniciranje, brand i product menadžeri, PR stručnjaci, vlasnici malih i srednjih poduzeća i razni konzultanti, imat će prilike čuti na konferenciji “Marketing and Sales by Numbers”, u organizaciji poslovnog tjednika “Lider”, 7. lipnja u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema.

Marketing vs. prodaja

Konferencija sadrži pet predavanja, četiri panela i tri vrlo korisne stručne radionice. Glavni predavač je Dragan Vojvodić iz Beograda, profesionalac u prodaji, koji radi za poznati američki Sandler Institut. Vojvodić svojim unikatnim pristupom prodajnoj profesiji i svojim zanimljivim nastupima mijenja svijest i preokreće trendove u kompanijama, ističući kako je tradicionalna prodaja dosadna i predvidiva.
Dalibor Šumiga, specijalist za bihevioralni marketing i osnivač agencije Promosapiens, prve bihevioralne agencije u Adria regiji, na konferenciji će govoriti o bihevioralnom marketingu i zašto ne treba vjerovati racionalnom kupcu. Vrlo zanimljiva rasprava očekuje se na panelu “Marketing vs. prodaja”, na kojem će se sučeljavati predstavnici marketinga i prodaje u sektorima maloprodaje, pića i financijskog sektora.
Damjan Geber, suosnivač CEO Brigade, govorit će pak o tome koje su karakteristike uspješnog prodajnog prostora, a koliko je korisničko iskustvo danas važnije nego ikad, objasnit će Hrvoje Kujundžić, stariji konzultant u SAP-u te Nikola Vrdoljak, suvlasnik i partner u agenciji 404. Kako se gradi prodajna kultura i sami prodajni proces, otkrit će Igor Belušić, zamjenik direktora u tvrtki Sun Chemical te Vedran Sorić, direktor prodaje Sorbel grupe. Vrhunski stručnjaci očekuju se i na panelima o utjecaju digitalne televizije na marketinšku i kreativnu industriju, kako targetirati potrošača te koji su izazovi oglašavanja u digitalnom dobu.

Osnaženi potrošači

Paradigma marketinga značajno se promijenila u zadnjem desetljeću. Potrošači su osnaženi i raspolažu s velikim brojem informacija, konkurencija na tržištu se stalno zaoštrava, a razvoj tehnologije gotovo je nemoguće pratiti. To zahtjeva od marketinških profesionalaca da promijene ustaljene načine rada i da drugačijim pristupom pokušaju pridobiti potrošače, što u konačnici donosi lojalnost izraženu kroz prihode.
Kako?
Saznajte od najboljih, 7. lipnja na konferenciji “Marketing and Sales by Numbers”.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike