Hrvatska obrtnička komora, Županijska komora Krapina, u Zlataru je predstavila Smart service aplikaciju koja omogućuje online naručivanje jela i pića u ugostiteljskom objektu.
Korona kriza

– HOK u suradnji s partnerima promovira aplikaciju i radi prezentaciju po svim regijama, a sada je došao red na Krapinsko – zagorsku županiju. Predstavljamo to našim ugostiteljima, što bi trebalo olakšati naručivanje, a sve zbog korona krize, kako bi kupci mogli doći do njihovih proizvoda, poglavito u restoranima, a da se istovremeno spriječi kontakt između konobara i gosta. Aplikacija ima mogućnost naručivanja pića i jela na više jezika, što je iznimno važno, pogotovo u turističkoj sezoni. Osim što smanjuje vrijeme čekanja narudžbe za gosta, osoblju objekta omogućava se pregledna statistika u realnom vremenu. Svi zainteresirani kolege mogu se javiti u područnu Komoru ili Udruženje obrtnika, gdje će ih se uputiti na naše partnere koji im to mogu instalirati – objasnio je predsjednik Hrvatske obrtničke komore, Županijske komore Krapina, Davor Pleško.
Denis Štefanić iz tvrtke “Muzika i to”, koja je napravila aplikaciju kazao je kako je do ideje došlo spontano, čekajući konobara u restoranu prije nekih godinu dana.

Jednostavna narudžba
– Potom smo počeli razvijati načelne okvire za tu ideju. S ovom nesretnom koronom smo sve ubrzali, ubacili u petu brzinu i u suradnji s HOK-om završili i plasirali projekt, kako bi ugostiteljima izašli malo u susret i rasteretili ih. Mislim da će im to biti super rješenje za ovu, a pogotovo za sljedeću sezonu, kada će se, nadamo se svi skupa, sve vratiti u normalu – objasnio je Štefanić.
Aplikacija funkcionira jednostavno – kad gost uđe u ugostiteljski objekt, na stolu ga čeka QR kod koji skida i odmah pristupa ponudi objekta. Nakon što odabere što želi naručiti, artikli se spremaju u košaricu, potom se odabire način plaćanja, klikne se “NARUČI”, a ugostitelju na ekran dolazi narudžba za određeni stol.