Na županijskoj cesti Bedekovčina – Orehovica traju 570.000 kuna vrijedni radovi na rekonstrukciji ceste i uređenju oborinske odvodnje te izgradnje nogostupa. Prvi dio radova koji je uključivao 80-ak metara nogostupa i radove na mostu izvršen je prošle godine, a sada je uslijedio nastavak u duljini od 240 metara nogostupa. Kako je prilikom obilaska rekao ravnatelj Županijske uprave za ceste KZŽ Stjepan Sirovec, računajući prošlogodišnje radove, investicija premašuje milijun kuna.
Usko grlo
– Ovaj dio županijske ceste predstavlja usko grlo, jer je ova krivina bila poprilično uska te je dolazilo do problema prilikom odvijanja prometa, naročito prilikom susreta većih vozila. Kako bismo poboljšali protočnost i sigurnost odvijanja prometa pripremili smo dokumentaciju i dobili građevinsku dozvolu te krenuli u radove – rekao je Sirovec dodavši kako ove godine nastavljaju s drugom fazom u sklopu koje će urediti oborinsku odvodnju, pješačku stazu te proširiti samu cestu u zoni krivine. Očekivani završetak radova planiran je tijekom srpnja.
Krapinsko – zagorski župan Željko Kolar također je ukazao na važnost ove investicije, posebno sa stajališta sigurnosti.
– Ovo je nastavak prošlogodišnjih radova, u sklopu kojih je bio riješen propust i 80 metara nogostupa, a sada se strojevi spuštaju prema Bedekovčini na novih 200 metara, dok će se početkom jeseni, krenuti s radovima prema gornjoj strani, odnosno prema Keblu, gdje se planira povući još 200 metara nogostupa s odvodnjom te tako, čitavu ovu dionicu zatvoriti – upućen je Kolar u tijek radova, dodajući da se u kontinuitetu pokušava ulagati na pojedinim dionicama i zatvarati ih.
– Vrijednost investicije tih zadnjih 200 metara prema Keblu iznosi oko 600 tisuća kuna – otkrio je.
‘Nema žurbe’
Nadovezao se kako Županijska uprava za ceste nastavlja s planiranom dinamikom održavanja, a od kreditnog zaduženja od 30 milijuna kuna, s kojima je trebalo biti asfaltirano 60-ak kilometara županijskih cesta se za sada odustalo.
– Vidljivo je povećanje cijena radova i zbog toga smo i zaustavili proces kreditnog zaduženja od 30 milijuna kuna koje smo imali u planu. Naime, prema našim projekcijama trebali smo modernizirati oko 60 kilometara cesta, a prema sadašnjim cijenama to bi bilo tek blizu nekih 42 kilometra, stoga nema razloga da žurimo. Pričekat ćemo dva do tri mjeseca da vidimo što će tržište pokazati, a u našem redovnom i izvanrednom programu uvijek možemo intervenirati na pojedinim dionicama ako bude potrebno – zaključio je Kolar, s nadom da rat u Ukrajini neće predugo trajati.