Odjeci najave da će projekt Stubaki umjesto kompleksa hotela zapravo biti veliki zabavni park
“Što to znači za Stubičke Toplice? Priliku za sve. Očekuje se 300.000 posjetitelja godišnje”

Kao što smo već pisali, projekt Stubaki ipak ide dalje. Iako, dok nije sve crno na bijelo, svi su oprezni s najavama.

– Ja sam čitavo vrijeme govorio da je nama jedan takav projekt potreban i uvjeren sam da će na kraju biti realiziran. Bilo je mnogo kritika, no sjećate se da sam rekao da se više neće produživati ugovor ako radovi neće početi i iza toga i dalje čvrsto stojim. Ono što je bitno, mijenja se turistička slika na području Krapinsko – zagorske županije pa tako danas u odnosu na 2013. godinu imamo dva i pol puta više dolazaka i noćenja. Potrebe zagorskog turizma se mijenjaju, promijenili su se vlasnici pojedinih turističkih objekata i nama sada više nije ključno, kao što je bilo u samom začetku projekta Stubaki, da dobijemo hotel s četiri zvjezdice jer ga tada nismo imali. Sada nam je bitno da dobijemo neku atrakciju, novitet koji, ne da nemamo mi, nego ga nema nitko u okruženju i koji će biti mamac za turiste i tako puniti sve ostale. Tako da ja vjerujem i siguran sam u to da je to odličan projekt, da će biti u simbiozi s najavljenim privatnim investicijama, ali i našim investicijama u Krapinske i Stubičke Toplice – kazao nam je krapinsko – zagorski župan Željko Kolar, dodajući da su za zabavni park investitori Jako Andabak i Krapinsko – zagorska županija.

Jako Andabak i Željko Kolar prilikom potpisivanja ugovora za projekt Stubaki

Taj park bio bi nešto slično kao ‘Majaland’ parkovi u Poljskoj, gdje nešto slično onda ne smije biti u krugu od 300-tinjak kilometara. To je napravljeno na licenci belgijske Plopsa Grupe, koji su ga napravili u suradnji s nizozemskim Momentum Capitalom. Koncept bi u Stubakima bio sličan poljskim parkovima, ali će se u ovaj projekt, otkriva Kolar, staviti dio zagorske priče.

Plopsa grupa i planovi

Inače, Plopsa Group je belgijska tvrtka za zabavu koja upravlja s nekoliko zabavnih parkova i zatvorenih parkova u Belgiji, Nizozemskoj, Njemačkoj i Poljskoj. Tvrtka je osnovana 2000. godine i dio je Studija 100, medijske kuće koja se bavi produkcijom dječjih televizijskih emisija i robe. Plopsa parkovi nude razne atrakcije, uključujući rolerkostere, vodene vožnje, unutarnja igrališta i emisije uživo s likovima iz popularnih TV programa Studija 100, kao što su Samson & Gert, Kabouter Plop i pčelica Maja. Neki od najpoznatijih parkova Plopsa uključuju Plopsaland De Panne u Belgiji, Plopsa Indoor Hasselt u Belgiji i Holiday Park u Njemačkoj. Uz svoje zabavne parkove, Plopsa Grupa upravlja i brojnim drugim zabavnim mjestima, poput vodenih parkova, tematskih hotela i kazališta. Tvrtka je također proširila svoj brend na međunarodnoj razini, s planovima za otvaranje novih parkova i istraživanje daljnjih mogućnosti širenja u Europi. Grupa Plopsa trenutno ima 10 parkova te u procesu gradnje 11., onaj u Gdanjsku: šest ih je u Belgiji, jedan u Nizozemskoj, jedan u Njemačkoj zasad dva u Poljskoj – Majaland Kownaty i Majaland Varšava.


Njihov partner u Poljskoj je Momentum Capital, tvrtka za investicije privatnog kapitala i nekretnina sa sjedištem u Nizozemskoj. Tvrtka je osnovana 2000. godine i od tada je uključena u širok raspon investicijskih aktivnosti, uključujući razvoj nekretnina, ulaganja privatnog kapitala i održiva ulaganja. Krajem 2008. Momentum je pokrenuo prve akvizicije u Poljskoj koje su na kraju dovele do portfelja tematskih parkova, okupljenih u Momentum Leisure. U zajedničkom pothvatu s belgijskom grupom Plopsa, podružnicom Studio100, osvojeno je poljsko tržište tematskih parkova s ​​vodećim parkom Majaland Kownaty. Ovaj park nalazi se na strateškoj točki između Berlina i Poznanja na autocesti prema Varšavi. Ovo je prvi tematski park u Poljskoj namijenjen roditeljima s djecom, tematiziran prema poznatim TV likovima Studija 100, kao što su Pčelica Maya, Viking Wickie i Super Wings.

FOTO: Plopsa Group

– Daljnje uvođenje uspješne Plopsa formule započelo je 9. prosinca 2020. izgradnjom drugog parka u glavnom gradu Poljske Varšavi. Ovaj tematski park otvoren je 30. travnja 2022. godine, a nakon toga će uslijediti parkovi u Gdanjsku (predviđeno otvaranje krajem 2023.). U tijeku su i pripreme za dva vodena parka. Također postoje planovi za širenje na drugim lokacijama u istočnoj i srednjoj Europi – najavili su iz Momentum Capitala.

FOTO: Plopsa Group

– Izgradnja našeg trećeg tematskog parka u Poljskoj – ovaj put u Gdanjsku – dio je naše sveukupne strategije u srednjoj i istočnoj Europi. Momentum Capital ima ambiciju biti tamošnja vodeća strana u lociranju, tematiziranju i pokretanju tematskih parkova s ​​najboljim poslovnim partnerima. S CFE-om i Plopsom imamo dugogodišnji uspješan odnos i također želimo povećati broj tematskih parkova u srednjoj i istočnoj Europi u nadolazećim godinama – rekao je Martijn van Rheenen, izvršni direktor Momentum Capitala.
Upite o projektu u Stubičkim Toplicama smo poslali i Plopsa Grupi i Momentum Capitalu, međutim još se

Oprezne najave

Upitali smo i drugog investitora, odnosno predstavnike Jake Andabaka da nam nešto kažu o investiciji i planovima, no ostali su tajnoviti.

Trenutno zbog ugovornih obveza s partnerima, s kojima imamo potpisan i Ugovor o tajnosti podataka te su izlistani na burzi i s obzirom na natječaj koji je u tijeku, nismo u mogućnosti davati informacije ili komentirati detalje strukture natječaja i natječajne dokumentacije te samog projekta, s obzirom na to da ne želimo ni na koji način ostaviti dojam da utječemo na postupak ocjenjivanja ili same ocjenjivače. Svakako, kad dođe vrijeme, dat ćemo sve tražene informacije – rekli su iz Salve Regine, poduzeća u vlasništvu Jake Andabaka, koje ima sjedište u Mariji Bistrici.
Načelnik Stubičkih Toplica Josip Beljak isto je oprezan s najavama, no kazao nam je da je zadovoljan što se sve pokrenulo s mrtve točke, kaže, ipak se isplatilo čekati.

– To možda nije onaj prvobitno zamišljen projekt Stubaki, međutim ovo je za nas možda čak i atraktivnije i bolje. Ipak, poučeni iskustvom da velike najave prije početka radova nisu uvijek dobre, ne želimo previše o tome pričati. Projekt će uskoro biti prezentiran javnosti. Što znači za općinu Stubičke Toplice? Pa znači priliku za sve – za ugostitelje, privatne iznajmljivače, OPG-ove,… Procjena za ovo naše područje je nekakvih 300.000 posjetitelja zabavnog parka godišnje te da otprilike svaki treći prenoći, budući da će, kad park bude kompletno gotov, teško biti sve obići u jednom danu, a on neće sadržavati smještajne kapacitete. Znači, očekujemo veliki porast broja turista i od toga ne bi trebale imati koristi samo Stubičke Toplice, već i šire područje – zaključio je Beljak.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike