Coca-cola je postala tržišni lider u prodaji bezalkoholnih pića u Hrvatskoj i time istisnula Jamnicu s trona. Naime, samo lani je Coca-cola HBC Hrvatska ostvarila 1,33 milijarde kuna prihoda uz rast od 24 posto. No, količinski (prodajni volumen) je rast oko 13 posto, što znači da je ostatak rasta (gotovo polovica) namiren dizanjem cijena, piše Danica.hr.
Ostvarena neto dobit je iznosila 83,4 milijuna kuna, što je 20 posto više nego prethodne godine. Imaju 463 zaposlena, a prosječna neto plaća lani je iznosila oko 15.600 kuna i bila je veća za 500-tinjak kuna nego predlani.
Sada je, novim kolektivnim ugovorom koji je stupio na snagu u lipnju ove godine, radnicima plaća povećana, a povećani su i iznosi za topli obrok i rad praznicima. Plaće se povećavaju za šest posto, a naknada za topli obrok diže se na 66 eura mjesečno. Prosječna neto plaća svih zaposlenih od lipnja bi, tako, trebala iznositi oko 2200 eura.
Isto tako, prema izvještaju o poslovanju, dio zaposlenika će ove godine podijeliti oko 3,6 milijuna kuna bonusa temeljem ostvarenog trogodišnjeg plana prodaje. Toliki je iznos početkom ove godine rezerviran za isplatu bonusa.
Što se tiče plaća ključnih ljudi u Coca-coli, direktorica i deset izvršnih direktora lani je u prosjeku zarađivao oko 101.500 kuna bruto mjesečno (oko 13.500 eura). Jasno, direktorica Dora Strezova – Nikolova je dobivala osjetno više od prosjeka.
Osim najpopularnijeg pića, Coca-cole, tvrtka na hrvatskom tržištu prodaje i Fantu, Sprite, Cappy, Schweppes, vodu, kavu Costa coffe, ali i alkoholna pića tvrtke Brown Forman – Jack Daniels, Finlandia, Southern Comfort. Ključni brand Coca-cola ostvario je lani u Hrvatskoj prodajni volumen od 19,3 milijuna litara, što je 10 posto više nego godinu ranije. Fante se prodalo 3,1 milijun litara, Schweppesa 2,7 milijuna, vode 2,4 milijuna, Spritea 1,1 milijun, alkoholnih pića 132.000 litara.