NEZABORAVNO ISKUSTVO: Vinska rapsodija okusa na međimurskim brežuljcima
OPG HAŽIĆ: Ova vinska kuća i vinski kamp savršeno su mjesto za vikend odmor

Na samom sjeveru Hrvatske, na obroncima međimurskih brežuljaka, smjestio se prvi vinski kamp “Vinska kuća Hažić”. Iza cijele priče stoji obitelj Hažić koja svoj OPG njeguje i dograđuje punih 30 godina, a u cijelu priču uključile su se i kćeri Tatjana i Valentina.

Vinski kamp, vinska kuća, voćarstvo, vinogradarstvo i vinarstvo sastavni su dio njihove svakodnevice. 

– Roditelji su još devedesetih godina pokrenuli proizvodnju vina i jabuka. Od onda pa do danas smo polako gradili naš OPG. Glavna djelatnost nam je proizvodnja vina i jabuka, a na to se nadovezalo i sve ostalo što sada radimo – ispričala je Tatjana Hažić.

Jako su ponosni na svoj vinski kamp i vinsku kuću, a broj gostiju konstantno raste.

– Vinski kamp je posljednja stvar koju smo napravili 2020. godine. Broj gostiju iz godine u godinu raste, a iza nas je treća sezona. Kamp radi cijelu godinu, a sastoji se od 12 parcela i dvije mobilne kuće. Svaka parcela ima sve potrebne priključke za kamper ili prikolicu i svu potrebnu infrastrukturu. Unutar vinskog kampa postoje sanitarni čvorovi, eko WC, tuševi te sve potrebno pranje suđa. Svaka parcela nosi ime naše vinske sorte koja se uzgaja u našem vinogradu u Međimurju – kazala je Tatjana te ispričala zanimljivosti vinske kuće:

– Vinska kuća je kapaciteta 50 + 30, unutrašnji i vanjski dio. Izgrađena je 2009. godine i pretežito služi za plasman naših proizvoda te za ugošćavanje. Ako se gostu svidi ono što je degustirao, to odmah može i kupiti. U vinskoj kući imamo i doručak po najavi, ako netko zatraži, te svaki gost koji dođe na noćenje kod nas, u cijenu ima uključenu i degustaciju četiri vina. Organiziramo i razne evente u vinskoj kući, a svakako bi istaknula “Gorički trail” sa 6. izdanjem ove godine. Organiziramo i postavljanje klopoteca, ali i “Martinje”. Pokušavamo biti drugačiji kako bi zadovoljili različite ukuse – rekla je Tatjana Hažić.

Proizvode razne vrste vina, ali i pjenušce.

– Krenuli smo od sorti kao što su Graševina, Sauvignon, Pušipel i Traminac mirisavi. Prvi pjenušac smo napravili 2018. godine, a to je sorta Chardonnay. Drugi nam dolazi za Božić iz sorte Furmint. Naš pjenušac se zove “Toni”, a dali smo mu ime po našem nećaku koji se rodio iste godine kada smo ga i napravili. Vina plasiramo skoro pa isključivo kroz vinsku kuću. To su sve naši gosti koji dolaze na kućni prag i u kamp. Također radimo i dostavu na kućnu adresu – istaknula je Tatjana.

Redovno dobivaju nagrade na natjecanjima, ne samo hrvatskim već i stranim.

– Već u prvoj godini smo proglašeni najljepšim mini kampom u Hrvatskoj. Također, dobili smo nagradu od kompanije “ASCI” koja pokriva njemačko i nizozemsko tržište, što nam jako imponira. Dobivali smo i nagrade za vina na stranom tržištu, a najbolje ocijenjeno vino nam je Sauvignon za koje gotovo svake godine dobijemo ili srebro ili broncu. Također, osvojili smo i prvu nagradu “Franje Lebara” koja se dodjeljuje za najbolji Sauvignon u Međimurju – istaknula je Hažić.

Većinu voćaka od kojih rade sokove i ostale proizvode uzgajaju na vlastitoj plantaži, a na voće koje uvezu iz drugih krajeva Hrvatske jako paze da je kvalitetno i što manje tretirano.

– Bavimo se voćarstvom i trenutno imamo oko 18.000 stabala jabuka. Proizvodimo sok od jabuke, čips od jabuke i jabučni ocat. Radimo i kombinacije jabuke s aronijom, jabuke s grožđem, jabuke i mandarine. Mandarine dovozimo iz Opuzena, a prešamo ih s našom opremom i miješamo s našim sokom od jabuke – priča Tatjana te dodaje:

– Posadili smo i grožđe u našim voćnjacima, a ove godine smo posadili i jabuku sorte “Gold rush” koja je odlična za izradu sokova. Integrirana smo proizvodnja i manje se služimo pesticidima – istaknula je Hažić.

Njihovi gosti jako su zadovoljni uslugom.

– Gosti u kampu su većinom stranci. Ove godine smo prvi puta u postsezoni, u ovim jesenskim mjesecima, dobili puno gostiju iz Slovenije. Najčešće su to korisnici kamperskih aplikacija. Također, i Turistička zajednica Međimurske županije je odradila marketinšku kampanju na području Slovenije u suradnji s autokampovima, a i to je jedan od razloga zašto ove godine imamo dosta Slovenaca. Tijekom ljeta nam pak najviše dolaze Nijemci, Austrijanci, Nizozemci i Poljaci – zaključuje Tatjana Hažić.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike