Ovogodišnju ‘SoMo Borac’ nagradu za Digitalni proizvod godine dobio je news portal Večernji.hr! Lansiran ove godine, ovaj redizajn bio je ključan korak u osvježavanju Večernjakove digitalne prisutnosti, kombinirajući najbolje svjetske dizajnerske prakse i inovacije s jedinstvenim Večernjakovim stilom.
‘SoMo Borac’ okuplja najjaču digitalnu zajednicu u regiji već 11 godina. U žiriju sjedi velik broj digitalnih stručnjaka iz vodećih oglašivačkih agencija, startupa i medija iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Sjeverne Makedonije. Važnost ove nagrade konstantno raste što dokazuje ovogodišnji rekordni broj prijava, zabilježeno je više od 230 radova u 15 različitih kategorija!
Redizajn portala
Iza ove transformacije, uz ‘Styria Digital Development’, stoji agencija ‘Dwizards’ koja je, skupa sa timom vecernji.hr, portal učinila bržim, boljim i modernijim, nudeći inovativne značajke poput crno-bijelog načina rada, audio playera za članke i prilagodljive veličine teksta.
Spomenimo samo neke brojke koje dokazuju uspješnost ove suradnje – 200.000 slušanja članaka mjesečno, 10 posto duže zadržavanje korisnika na stranici, Bounce rate smanjen s 50 na 40 posto, 5 posto više čitatelja, 15 posto porast digitalnih prihoda.
Novi standardi
Jasnom vizijom od strane Večernjaka uz kvalitetnu tehničku izvedbu Dwizards agencije, portal se ne samo istaknuo u konkurenciji, već je postavio i nove standarde na digitalnom medijskom tržištu.
Inače, agencija Dwizards posluje od 2018. godine i kontinuirano, sa strašću, implementira najbolje svjetske digitalne prakse, na zadovoljstvo svojih klijenata!
Kratku prezentaciju svim poboljšanja portala večernji.hr možete vidjeti ovdje.