U prošlosti je bilo gotovo nezamislivo da vam tvrtke nude išta osim sezonskih popusta
Zašto su darovi postali toliko bitni za poslovanje na Internetu?

Prodaja usluga i proizvoda online značajno smanjuje troškove poslovanja. No, korisnici su se navikli na darove i pogodnosti na Internetu, zbog čega je nužno davati im personalizirane povlastice kako bi bili zadovoljni.

U današnje vrijeme niti jedna tvrtka si ne može priuštiti da ne bude prisutna na Internetu. Čak i ako ništa ne prodajete online, nužno je barem predstaviti svoju djelatnost i dati potencijalnim korisnicima kontakt podatke.

Naravno, Internet nudi i mogućnosti za puno više. Baš zbog toga su se mnoge trgovine prebacile na prodaju online, a isto vrijedi i za uslužnu djelatnost. Naime, ne samo što tako smanjujete osnovne troškove vašeg poslovanja, već se možete i preciznije oglašavati putem Googlea i društvenih mreža.

A poseban fenomen u toj cijeloj priči postali su darovi korisnicima. Baš zbog nižih troškova oni koji posluju na Internetu dobili su dodatni prostor za poboljšanje korisničkog iskustva zainteresiranih kupaca. Tako su se pojavile različite pogodnosti, od popusta i akcija do konkretnih poklona.

Dokaz da vam je stalo do kupaca

U prošlosti je bilo gotovo nezamislivo da vam tvrtke nude išta osim sezonskih popusta i to na one proizvode koji više nisu u prvom planu.

Danas ako pogledate web trgovine gotovo pola proizvoda je na akciji, a tu su i personalizirani popusti koje će sustav aktivirati samo za vaš korisnički račun, na temelju vašeg prethodnog ponašanja na web stranici.

Poseban fokus tvrtke na Internetu usmjeravaju prema novim korisnicima. Upravo oni omogućuju širenje poslovanja i povećanje profita. Dobar primjer su internetske kockarnice, jer nude novim igračima besplatne vrtnje pri registraciji, kao i pregršt bonus novca.

Baš zbog toga je online casino u nekim mjesecima u godini postao popularniji od klađenja, jer je doveo darivanje svojih novih igrača do savršenstva, a besplatna sredstva nudi i postojećim korisnicima.

Po sličnom principu djeluju i svi ostali koji prodaju na Internetu svoje usluge ili proizvode. Cilj je vjernim korisnicima ponuditi pogodnosti na temelju ranijeg ponašanja unutar korisničkog računa, a i primamljivim ponudama potaknuti nove da postanu kupci.

Tako je darivanje postalo sasvim uobičajeno na Internetu i danas se smatra da je to dokaz da je nekoj tvrtki stalo do korisnika, odnosno da čini sve što je moguće kako bi ugodila onima koji kod nje kupuju.

Kakvi darovi najbolje prolaze na Internetu?

Već smo spomenuli bonus novac i besplatne vrtnje iz igara na sreću, no na Internetu postoje i brojni drugi primjeri darivanja novih i postojećih korisnika.

U 2024. godini čini se da ponovo dolazi u trend akcija 2+1, odnosno kupovina dva artikla uz koje treći postaje besplatan. U web trgovinama također ćete naići na mogućnost uzimanja dodatnog dara uz neki proizvod, kao što ćete na primjer uz kupljene naočale dobiti besplatnu krpicu za njihovo brisanje.

Dar mogu biti i besplatna sredstva na kartici vjernosti. Ona se akumuliraju kroz cijelu godinu, sve dok ne skupite dovoljno bodova lojalnosti kako biste neki proizvod ili uslugu dobili besplatno. Taj je princip davno zaživio pri prodaji avionskih karata, a sada je prisutan u online trgovinama pa čak i u  fizičkima.

Uz sve to, moramo naravno spomenuti i kodove za popust koje dobivate kao nagradu za pretplatu na newsletter ili povodom rođendana, što je još jedan česti oblik nagrađivanja na Internetu. Za kraj, naići ćete i na vrijedne darove koji se dijele sretnim korisnicima slučajnim izborom, bilo na web stranicama prodavača proizvoda i usluga, bilo na društvenim mrežama.

U svakom slučaju, darovi su postali nužan dio poslovanja na Internetu. No, njihovim vještim korištenjem tvrtke mogu značajno povećati broj zainteresiranih korisnika pa možemo reći da se radi o izuzetno moćnom marketinškom oružju. S druge strane, kupci se vesele bilo kakvom znaku pažnje od onog s kojim posluju pa su ovakve pogodnosti za njih itekako dobra vijest.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike