Bizarnost s TikTok-a stigla i kod nas

SUMANUTO: Zbog bizarnog trenda, klinke pustoše trgovine s kozmetikom

Objavljeno: 17.01.2024. zagorjeinternational

Stotine mušterija snimaju i prijavljuju osnovnoškolke koje u SAD-u stvaraju probleme u trgovinama kozmetikom, najviše Sephori i Ulti, piše The Independent, a često i kupuju skupe kozmetičke proizvode za njegu kože ili šminku koja im uopće nije namijenjena, a svakako nije potrebna.

Kaos

Sve je počelo na TikToku. Objavljene snimke djevojčica od 10 do 12 godina starosti koje u grupama ulaze u dućane s kozmetikom pa otvaraju pakiranja sa šminkom, kradu testere, gnjave prodavačice i šminkaju se po dućanima skupile su milijune pregleda i izazvale veliku raspravu korisnika, prenosi Jutarnji list.

Zovu ih ‘Sephora kids‘ ili ‘Mean kids from Sephora‘, što je izraz koji je u opticaju već dulje, a na videima se često vidi kako djevojčice od roditelja traže kozmetiku u vrijednosti od više stotina dolara, a kad ju ne dobiju počnu divljati i plakati. Ovih dana ‘Sephora kids‘ su tema brojnih svjetskih medija od Vicea, do NY Posta.

Iako nije jednako alarmantno, ovo je fenomen koji je očito stigao i u Hrvatsku, jer u razgovoru s prodavačicama u lancima poput DM-a, Mullera i Bipe, Jutarnji doznaje kako se sve više djevojčica šminka u dućanima, koristi i uništava testere i otvara originalna pakiranja koja su poslije neupotrebljiva. Zabilježeni su i slučajevi krađa.

Snimke su se masovnije raširile odmah nakon božićnih praznika, kada je tiktokerica po imenu Chloe (@chloevanberkel) upitala svojih više od 12.000 pratitelja jesu li i oni primijetili grupe djevojčica u Sephori? Video joj je pregledan više od četiri milijuna puta.

Kozmetički brendovi popularni među ovim djevojčicama su Drunk Elephant, Glow Recipe, Rare Beauty i Sol De Janeiro. Međutim, ti proizvodi nisu namijenjeni za njihovu dob ili kožu. Ne samo da sadrže kemikalije poput retinola i niacinamida, koje odrasli upotrebljavaju protiv starenja, nego su neki kupci također primijetili da ih djevojčice miješaju u takozvani frape za njegu lica. U tom procesu unište brojne testere i izloge u trgovinama.

Situacija u Hrvatskoj

O ovom smo neobičnom fenomenu Jutarnji list je razgovarao s prodavačicama kozmetičkih trgovina u Hrvatskoj. Većina ih se složila da su ovakvi slučajevi, ali ne toliko velikih razmjera, prisutni i u našim dućanima.

– Djevojčice dolaze u trgovine, uzimaju testere te se namažu šminkom, većina ih ne stvara velike probleme, no neke nekad nešto i ukradu – otkriva jedna prodavačica

– Djevojke i djevojčice danas, nažalost, nemaju granice. Većinom uopće ne pitaju imamo li testere, nego otvaraju original-robu koju onda ne možemo prodati niti staviti na sniženje zbog higijenskih razloga – složila se druga prodavačica te napomenula kako je to stvar odgoja i da sve potječe od kuće gdje ih nisu naučili da se to ne radi.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Pročitajte više s našeg weba