Danas je u Poduzetničkom inkubatoru u Krapini održana primopredaja nagrade ‘Golden Star’ za promotivni film Turističke zajednice Krapinsko – zagorske županije ‘Zagorje – Bajka na dlanu’.
Film je nagradu osvojio u Njemačkoj u sklopu ‘ITB Berlina’ – najveće svjetske turističke burze.
Na predaju nagrade stigli su producentica filma Spomenka Saraga, voditeljica Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije Sanja Škrinjar, glumac Adam Končić i župan Željko Kolar.
Producentica Saraga naglasila je da im je ovo već treća osvojena nagrada.
– Željela bih se prvenstveno zahvaliti Turističkoj zajednici na povjerenju, bila nam je čast surađivati s ovakvom ekipom. Hvala i svima ostalima, pogotovo glumcima, obitelji Končić, Kseniji Pajić, a po prvi puta nastupio je i naš redatelj Herve Tirmarche koji je glumio djeda. Nadamo se još nekim nagradama, ovo nam je treća, u Japanu smo bili u finalu, šteta što nismo uspjeli, ali čeka nas Johannesburg u Južnoafričkoj Republici pa ćemo vidjeti. Hvala još jednom svima – rekla je Saraga.
Voditeljica Turističke zajednice Krapinsko – zagorske županije Sanja Škrinjar kratko je poručila da je izuzetna čast osvojiti ovu nagradu na berlinskom festivalu.
“Prekrasna uspomena”
Glumac Adam Končić pohvalio je cijelu ekipu uz naglasak da je u filmu glumila i njegova obitelj.
– Bilo je vrlo, vrlo ugodno… To će biti jedan prekrasan promotivni materijal, ali i prekrasna uspomena za moju obitelj. Drago mi je i što sam upoznao redatelja Tirmarchea i nadam se da ovo nije naše posljednje druženje. Sretan sam, ovo je jaka nagrada, uživali smo, hvala još jednom svima – poručio je Končić.
Župan Željko Kolar također je vidno zadovoljan filmom i nagradom.
– Znate u kako prekrasnom dijelu svijeta živimo, to je privilegija! Kad sam prvi puta pogledao ovaj film, rijetko kad da su me takve emocije obuzele. Glumac Končić je rekao da su uživali i to se vidi na samom filmu i prenesenoj emociji. Moram priznati da se ne sjećam kad sam imao toliko telefonskih poziva, film je došao čak i do Njemačke gdje ćemo se sada moći lakše ponuditi i brendirati – zaključio je Kolar.