Za ovogodišnji Međunarodni dan nestale djece, AMBER Alert Europe, Europski centar za nestalu djecu, u suradnji s nacionalnim institucijama i organizacijama civilnog društva europskih zemalja, s ponosom najavljuje pokretanje svoje kampanje “Check Think Report”.
Ova inicijativa, namijenjena roditeljima i skrbnicima, pruža im opsežan vodič korak po korak o tome što učiniti i što očekivati kada im dijete nestane.
Kampanja će započeti istovremeno u 16 zemalja i na 14 jezika, a predvode je ministarstva unutarnjih poslova, nacionalne policije i vodeće neprofitne organizacije posvećene zaštiti djece u Europi.
Naziv kampanje sažima njezine temeljne savjete: “Provjeri” kako bi potvrdio odsutnost djeteta, “Promisli” kako bi se prisjetili ključnih detalja i procijenili situaciju te “Prijavi” u cilju brzog prijavka nestanka djeteta.
– Svake godine u Europi nestane 300.000 djece. Kampanja “Provjeri. Promisli. Prijavi.” ključna je prekretnica u našim stalnim naporima da zaštitimo djecu i podržimo obitelji u kriznim vremenima”, izjavio je Frank Hoen, predsjednik i osnivač AMBER Alert Europe. “Osnažujući roditelje znanjem i resursima koji su im potrebni, cilj nam je skratiti vrijeme od prijave gubitka djeteta do pronalaska i povećati šanse za siguran i brz povratak nestale djece njihovim domovima – kazali su iz PU KZ.
Uoči ovogodišnjeg Međunarodnog dana nestale djece, iz Policije ističu važnost podizanja svijesti o problemu nestale djece i potrebe za njihovom zaštitom. Ovaj dan služi kao podsjetnik na potrebu pravovremenog reagiranja i suradnje cijele zajednice kako bi se djeca što prije vratila u sigurno okruženje svojih najmilijih.
Pravovremeno reagiranje i obavještavanje policije i odgovornih institucija može značajno pridonijeti smanjenju broja nestale djece. Nestanak je važno prijaviti odmah. Ne čekajte da prođe 24 sata.
Kampanja ‘Provjeri.Promisli.Prijavi.’ će se provoditi u Albaniji, Austriji, Belgiji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Češkoj, Italiji, Litvi, Malti, Nizozemskoj, Sjevernoj Makedoniji, Poljskoj, Portugalu, Sloveniji, Španjolskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu.
Svaka zemlja uključena u kampanju angažirat će svoje najvažnije resurse i stručnjake kako bi osigurala da informacije dosegnu što veći broj roditelja i skrbnika.
