Zagrebačka pjevačica, trubačica i performerica Andreja Kurelec Košavić odavno je željela otpjevati i snimiti svoje drage međimurske pjesme, a sada se okružila ekipom vrhunskih glazbenika te su zajedno snimili bezvremenski album “Mura, Mura”.
Zagorska publika će imati prilike uživati njezinom performansu spomenutih skladbi već ovog petka u Zaboku i to u krčmi Polanović s početkom u 20 sati.
Ulogu svojevrsnog producenta ovog projekta preuzeo je Darko Rundek koji je ovaj put prvenstveno u funkciji gitariste, a tek ga povremeno možemo čuti i u vokalnoj ulozi.
Andreja je emotivno pristupila interpretaciji međimurskih pjesama i to onih sjetnih, tugaljivih koje su u njenoj izvedbi dobile novu dimenziju melankolije te praktično možemo pričati o istinskom međimurskom bluesu. Uz njih dvoje u ovom projektu sudjeluju i drugi sjajni glazbenici – Igor Pavlica (truba, melodika), Ana Kovačić (saksofon), Silvio Bočić (bubnjevi), Miro Manojlović (vibrafon), Roko Crnić (kontrabas) te dvojac iz Cinkuša: Nataša Radušić (mandolina) i Marko First (violina).
Svi zajedno stvorili su istinski sjajan projekt koji je poznatim i prepoznatljivim međimurskim pjesmama i napjevima udahnuo potpuno novi život. Album “Mura Mura” je odmah po izlasku dobio bezrezervnu podršku glazbene kritike, a riječ je o proizvodu koji definitivno ima što tražiti i u svjetskim world music okvirima.
Estetiku ovog albuma možemo usporediti s filmskom glazbom Nicka Cavea i umjetničkim stavom Toma Waitsa.
Što se publike tiče, o prijemu ovog projekta dovoljno govore rasprodane dvorane i ovacije tijekom cijelog nastupa ove glazbene skupine.
Andreja, Rundek i ekipa Ftičeki zanimljiv je spoj kvalitetnih glazbenika raznih generacija, različitih karaktera koji zajedno fluidno funkcioniraju te stvaraju poseban ugođaj, mističnu atmosferu prepunu melankolije uz poneki nostalgičan osmijeh sudbini u lice.
Cijena ulaznice iznose 10 eura u pretprodaji ili 15 eura na ulazu. Valja napomenuti kako osim putem interneta, ulaznice se mogu kupiti u krčmi Polanović.
Program je realiziran uz potporu Ministarstva kulture i medija te Zaklade ‘Kultura nova’.
