Liderova konferencija održat će se 4. srpnja u Mozaik event centru u Zagrebu
MARKETING AND SALES BY NUMBERS: Kako povećati prodaju? To će vam otkriti pravi profesionalci!

Liderova konferencija ‘Marketing and Sales by Numbers’ ove godine ulazi u svoju devetu godinu održavanja, a održat će se 4. srpnja u Mozaik event centru u Zagrebu.

Cilj konferencije je marketinškim i prodajnim profesionalcima približiti neke od provjerenih načina za efikasan marketing koji se temelje na podacima i brojkama. Ali nisu samo brojke u fokusu jer teme koje će se pretresti na ovoj konferenciji idu puno dublje. Na ovoj konferenciji već se tradicionalno okupljaju vodeći marketingaši i prodavači koji zajedničkim snagama traže odgovor na pitanje svih pitanja – kako povećati prodaju?

Generacija Z

Također, kroz brojne panele i predavanja konferencija i njezini sudionici bavit će se temama o generaciji Z, komunikaciji koja prodaje, ‘svetoj’ konverziji, novim medijima i oglašavanjima na njima, kao i neizbježnim trendovima koji nas čekaju iza ugla. Bit će tu riječi i o reputaciji te što ona znači za prodaju, kao i o novim čudima AI pomoćnika.

Pozornost je danas nešto oko čega se svi bore. Samo osam sekundi potrebno je za komunikaciju bez pogreške, a mjerenje pozornosti postaje jedan od glavnih zahtjeva marketinških stručnjaka. Kao uvod u panel raspravu Marko Jambrešić (iProspect/Dentsu Croatia) predstavit će istraživanje o Z-ovcima i pozornosti, a kasnije će mu se na panelu o pozornosti pridružiti Hrvoje Škurla (Pink Moon), Mia Lasić (Addiko Bank) i Ivana Postružin (Hrvatski Telekom).

Čari konverzije

O komunikaciji koja prodaje pričat će business communication coach Ante Mihaljević, a o tome može li tehnologija potaknuti emocionalne pokretače ispričat će Mirjana Badurina Čanak (msg global solutions). O čarima konverzije govorit će Ivan Horvat (dm Hrvatska), Zvonimir Šarić (Optika Anda), Ivica Kruhek (Marker), Ana Radišić (Putem oblaka) i Dino Oreški (eCommerce Hrvatska).

Marijan Palić istrest će svoje znanje o oglašavanju na neizbježnom TikToku, nakon čega će uslijediti panel ‘Trendovi zakupa medija’ na kojem će sudjelovati Vedran Vereš (Telegram Media Grupa), Maja Šplajt (Real Grupa), Lucija Knežić (Emil Frey Grupa) i Hrvoje Odak (RTL Hrvatska) a moderatorica panela bit će Anamarija Horaček (mmb media agentur).

O važnosti reputacije na jednom od panela pričat će Marina Bolanča (ABECEDA Komunikacije), Tatjana Petričušić (Ledo plus) i Ana Bagarić (Valicon). Moderatorica panela je Sandra Babić (Lider).

Kako su iskoristili generativnu umjetnu inteligenciju za jačanje brenda i rast biznisa na panelu ‘AI report’, ispričat će Sonja Popović (msg global solutions), Ksenija Latković Kozarac (Podravka), Ana Plišić (01 Content & Technology – C3 Croatia), Mislav Malenica (Mindsmiths) i Gordan Kreković (Visage Technologies).

Stres

O stresu, koji je sastavni dio života jer se s njime ne znamo nositi te kako ga eliminirati, ispričat će nam predavač i trener Dario Mišković (Medical Yoga Centar).

‘Marketing and Sales by Numbers’ konferencija je namijenjena voditeljima i direktorima prodaje i marketinga, voditeljima ključnih kupaca, osobama zaposlenima u agencijama za tržišno komuniciranje, brend-menadžerima i produkt-menadžerima, PR stručnjacima, menadžerima, vlasnicima malih i srednjih poduzeća, konzultantima…

Generalni sponzor konferencije je msg global solutions, zlatni sponzor je Ledo, srebrni sponzor Gizeh, a ostali sponzori su Arabesca, BITE ME, Borotalco, Chilly, Hipp, Marker, Mastercard, Megatrend, Mentos, Mogy, Nivea, Pipi, Polleo, Rio Mare, Smac, Hrvatski telekom i UHU, dok su medijski pokrovitelji Adluux, B1 MEDIA i Press clipping. Na konferenciju se možete prijaviti OVDJE!

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike