Tvrtka Mario Commerce, pod vodstvom Mirke Jureša, pronašla je nove prilike za rast i razvoj svojih zaposlenika, ali i cijele tvrtke, i to putem paketa mjera. Iz prethodnog iskustva znali su da ove mjere nude značajne olakšice pri zapošljavanju novih radnika. Proces prijave bio je izuzetno jednostavan i brz, s lako dostupnim online obrascima.
Posebno se ističe mjera zeleno/digitalno, koja je imala značajan pozitivan utjecaj na poslovanje Mario Commercea.
Zadovoljni su i kontinuiranom podrškom koja im je bila dostupna tijekom cijelog procesa. Ove mjere omogućile su zapošljavanje mladih ljudi bez iskustva, koji su se brzo prilagodili radnom okruženju.
Obostrano zadovoljstvo poslodavca i novih zaposlenika svjedoči o uspješnosti ovih mjera. Zbog pozitivnih iskustava, Mario Commerce planira ponovno koristiti ove mjere i preporučuje ih drugim poduzetnicima.
Sada, u eri mjera, proces je postao još pristupačniji i jednostavniji za poslodavce, zahvaljujući jasnim savjetima i vodstvu tijekom cijelog postupka.
Poduzetnici sada lakše i brže ostvaruju potpore, što je od posebne važnosti u vremenu kada kronično nedostaje radne snage. Ove mjere mijenjaju perspektivu – od nesigurnosti do sigurnosti, pružajući priliku za značajan napredak.
Potpore su dostupne za različite namjene: zapošljavanje, pripravništvo te poticanje zelenih i digitalnih radnih mjesta.
Do sada je kroz brojne potpore isplaćeno preko 1,1 milijarda eura, a koristilo ih je više od 30.000 poduzetnika za preko 250.000 radnih mjesta. Najmanji iznos potpore na koji poduzetnici mogu računati je 600 eura mjesečno po zaposleniku.
Mario Commerce je jedan od mnogih primjera kako pravilno iskorištavanje dostupnih mjera može značajno unaprijediti poslovanje i zadovoljstvo zaposlenika. Ove mjere nude čvrstu osnovu za daljnji rast i razvoj, što ih čini neprocjenjivim resursom za poduzetnike.
