Kao što smo nedavno pisali, nakon sastanka koji je u Podčetrtku održan na tu temu, najavljen je Javni poziv za izradu projektne studije za definiranje trase, koncepta i financijskog troška ove pogranične pruge. Da se ozbiljno ‘zakotrljalo’ i da bi vlakovi u doglednoj budućnosti ponovno mogli voziti tik uz Sutlu, potvrđuje i status državnog tajnika u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Žarka Tušeka, koji je napisao da je navedeni sastanak oko perspektive obnove sutlanske pruge, koja puno znači cijelom sutlanskom kraju s obje strane granice, bio uistinu produktivan.
– Sudjelujući u kreiranju sjednice Vlade RH u Krapini i dobrog dijela odluka koja su na njoj donijete, sjećam se, tako je donesena i odluka i o revitalizaciji ovog prometnog pravca. Nekada stvari ne idu brzinom koju bismo svi zamišljali, izazova je puno, objektivnih prepreka, a prioriteta još i više. Svugdje u Hrvatskom zagorju i RH. Kod ovoga projekta izazov je i rješavanje niza odnosa s našim susjedima i prijateljima u Sloveniji, no vjerujem da je predanim i upornim radom sve moguće. Za sada, krenuli smo – kazao je Tušek, podsjećajući da je HŽ Infrastruktura pred koji dan raspisala javni poziv za ‘Izradu studijske dokumentacije modernizacije i elektrifikacije željezničke pruge L102’, svima poznate Kumrovečke pruge.