Mladi kreativci, jeste li spremni? U tijeku su prijave na novo izdanje natjecanja Young Lions Croatia, koje će se održati 7. – 8. ožujka 2025. u Zagrebu. Ovo natjecanje pod licencom Cannes Lionsa okuplja novu generaciju stručnjaka iz komunikacijske industrije – kreativce, medijske, digitalne, PR te marketinške profesionalce iz redova agencija i oglašivača te nezavisne profesionalce – koji se bore za titulu najboljih mladih talenata u Hrvatskoj. Prijave su otvorene do 28. veljače 2025., a sve informacije i prijavnica dostupni su na službenoj stranici natjecanja.
Uzbudljivi tijek natjecanja – 24 sata u izolaciji
Young Lions Croatia sve spremne na lavovski posao baca u kreativnu divljinu, iz koje moraju u timu od dvoje izaći unutar 24 sata s kreativnim rješenjem za klijenta. Odvojeni od vanjskog svijeta i okupljeni u Zagrebačkom inovacijskom centru (ZICER-u), imaju potpunu slobodu pustiti svoju kreativnu energiju s lanca i pokazati svima zašto su upravo oni predvodnici komunikacijske džungle – a u tome im pomaže i Shutterstock, koji će im tom prilikom otvoriti svoju bazu. Kreativci do 30 godina starosti na raspolaganju imaju šest natjecateljskih kategorija: Design, Digital, Marketers, Media, Print i PR, a sami biraju područje u kojem najbolje mogu iskazati lavovsku snagu. Natjecanje ima i snažnu humanitarnu dimenziju jer je klijent čiji brief natjecatelji rješavaju svake godine neprofitna organizacija ili organizacija civilnog društva.

Najbolji tim putuje u Cannes!
Young Lions Croatia služi kao sjajan razvojni korak za buduće zvijezde industrije. Natjecatelji razvijaju kreativne vještine, snalaženje pod pritiskom, komunikacijske sposobnosti i donošenje odluka, što su ključne vještine za uspješnu karijeru. No nagrada nije samo vječna slava: najbolji tim, nakon svečanih dodjela na glavnoj pozornici Dana komunikacija u Rovinju, dobit će jedinstvenu priliku predstaviti Hrvatsku na Cannes Young Lionsu, natjecanju u sklopu najvećeg svjetskog festivala kreativnosti Cannes Lionsa, koji će također posjetiti.
Young Lions: The Hunt Begins
Kako bi natjecatelji bili što spremniji odraditi taj lavovski posao, organizatori su odlučiti pripremiti Young Lions druženje 26. veljače u zagrebačkom Botaničaru. Na događanju Young Lions: The Hunt Begins sudionici će iz prve ruke dobiti vrijedne savjete i trikove od članova žirija, bivših natjecatelja i pobjednika natjecanja. Što čini pobjedničko rješenje, kako dišu članovi žirija i je li u Cannesu zaista tako glamurozno kako slike pokazuju samo su neka od pitanja na koja ćemo dobiti odgovore – detaljnije o warm-upu uskoro!
Ako ste spremni za izazov koji može preokrenuti vašu karijeru i donijeti vam nezaboravno iskustvo, prijavite se sa svojim kreativnim partnerom ili partnericom do 28. veljače 2025. Detalje pronađite na stranicama Dana komunikacija.

O organizatorima:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite ih na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.