Već se tjednima na policama nalaze srcolike ambalaže ispunjene čokoladnim smjesama, u kojima najveća težina ipak otpada na karton.
To znači samo jedno, stiglo je Valentinovo i tada najveći svjetski proizvođači čokolada posežu za standardnim kreativnim trikovima. Valja dodati tome i divljanje cijena čokolade posljednjih mjeseci.
Ipak, ono što je Veliku škrticu Jutarnjeg lista ovaj tjedan dočekalo zbilja je bilo bizarno.
Kutija Ferrero Rocher klasičnih pralina – njih deset – natrpali su u ambalažu u obliku srca i stavili prigodnu cijenu od 6,39 eura.
Po gramaži ima ravno 125 grama proizvoda, iz čega ispada da kilogram ove čokolade stoji 51 euro. U klasičnom pakiranju kutija pralina košta 6,39 eura, ali riječ je o čak 200 grama proizvoda, odnosno 16 pralina.
– Ako praline kupim u ovom pakiranju, kilogram čokolade platit ću 31 euro, što znači da je valentinovska ambalaža čak 64 posto skuplja, a oni koji nasjednu na ovaj trik po mojoj slobodnoj procjeni barem 164 posto naivniji – kaže Velika škrtica.
Nije Ferrero Rocher jedini; i drugi su posegnuli za istom vrstom trika.
Na sreću, na većini polica sitnim je slovima ispod apsolutne cijene ispisana i preračunata cijena za kilogram pa si potrošač, ako si da truda, brzo može odabrati ono što će mu dati najveću vrijednost za novac.