Kraj besplatnih pitch prezentacija?
Slavni autor “Win Without Pitching” Blair Enns stiže na Dane komunikacija!

Je li moguće izgraditi uspješan poslovni model bez beskonačnog i besplatnog pitchiranja? Na Dane komunikacija dolazi čovjek koji je u kreativnoj industriji promijenio pravila igre.

Postoji li način da kreativci, komunikatori, oglašivači i agencije prestanu trošiti vrijeme i resurse na beskrajne besplatne pitch prezentacije, a pritom osvoje realiziraju projekte, veće budžete i kvalitetnije klijente? Postoji – a u Rovinj na Dane komunikacija, koji će se održati od 15. do 18. svibnja, stiže stručnjak koji je dokazao da je to moguće. Blair Enns, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, osnivač metode Win Without Pitching i autor kultnih knjiga The Win Without Pitching Manifesto i Pricing Creativity, dolazi na hrvatski festival tržišnih komunikacija kako bi razotkrio mitove koji koče kreativce i naučio ih kako preuzeti kontrolu nad svojim radom, a oglašivačima pokazao vrijednost koju dobivaju kao klijenti – bez beskonačnih besplatnih prijedloga i nepotrebnih ustupaka koji troše vrijeme i resurse i kreativcima i njihovim klijentima.

Blair Enns

Zašto je dolazak Blaira Ennsa važan?

Njegova filozofija pokrenula je revoluciju načina na koji kreativna industrija pristupa pregovorima i prodaji svojih usluga. Slavni Chris Do nazvao ga je guruom pitchinga, a svjetske agencije prate njegovu jedinstvenu metodu kako bi izašle iz klasične zamke natječaja i pozicionirale se kao strateški partneri, a ne kao dobavljači usluga. 

Unapređivanje kvalitete, ali i rezultata

HURA (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje), organizator festivala, u svom sastavu okuplja 60+ domaćih agencija, a ovim gostovanjem želi osnažiti domaće agencije u pregovorima, cijenjenju i prodaji svojih usluga, pružajući im alate i strategije za održiviji i uspješniji poslovni model te unaprijeđen pristup, čime se u konačnici želi i unaprijediti rezultat oglašivača izradom kvalitetnijih rješenja koja će podići standarde u industriji i dovesti do boljih rezultata za oglašivača.

– Dragi klijenti (a i agencije), ako želite čuti (između ostalog) kako su agencijski pitchevi skupe predstave koje troše resurse, narušavaju odnose i rijetko donose pravu vrijednost, nemojte propustiti Blaira Ennsa na DK. A kad već znamo da ne postoji nešto poput besplatnog ručka, zašto mislimo da postoji besplatan pitch – poručio je Damir Ciglar, član Organizacijskog odbora festivala.

Na Danima komunikacija Enns će održati predavanje naziva The Innoficiency Problem,u kojem će razotkriti najveću dilemu svake moderne organizacije: kako balansirati inovaciju i učinkovitost – a da pritom ne ugušimo kreativnost? Sudionici će imati priliku naučiti:

  1. kako izbjeći rad na besplatnim pitch prezentacijama i zarađivati od vlastitog znanja i ekspertize
  2. kako se postaviti prema pitchevima kako bismo ih bolje razumjeli i maksimizirali svoju učinkovitost – što je perspektiva važna i agencijama i oglašivačima
  3. kako podići cijene i privući bolje projekte umjesto natjecanja s konkurencijom na temelju cijene
  4. kako uspješni kreativci pregovaraju i pozicioniraju se kao neizostavan dio poslovne strategije klijenata.

Enns u Hrvatsku stiže u društvu najvećih – i to na najnekonvencionalniji festival u industriji

Enns će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligenciji Sophiji,najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu Machadu, Karen Nelson-Field, vodećoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u, a organizatori su najavili moćan line-up s više od 170 lidera iz Hrvatske i svijeta koji će gostovati u programu najvažnijeg događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama.

Dani komunikacija i ove godine u Rovinju okupljaju najinovativnije, najhrabrije i najutjecajnije umove globalne kreativne industrije – one koji ne žele igrati po starim pravilima, već žele redefinirati budućnost tržišnih komunikacija.

12.04.2024. Rovinj, Drugi dan Dana komunikacija 2024. Panel Attention, now! Na kojem su sudjelovali Anja Sedak Burcak, Mia Lasic, Damjan Planinc i Kristijan Greguric (FOTO: Emica Elveđi, Pixsell)

Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu  zbog svog out of the boxpristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.

Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

13.04.2024., Rovinj – 10. Dani komunikacija 2024. u Rovinju. – Zalazak sunca na beach afterpartyu (FOTO: Borna Jakšić, Pixsell)

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike