Je li moguće izgraditi uspješan poslovni model bez beskonačnog i besplatnog pitchiranja? Na Dane komunikacija dolazi čovjek koji je u kreativnoj industriji promijenio pravila igre.
Postoji li način da kreativci, komunikatori, oglašivači i agencije prestanu trošiti vrijeme i resurse na beskrajne besplatne pitch prezentacije, a pritom osvoje realiziraju projekte, veće budžete i kvalitetnije klijente? Postoji – a u Rovinj na Dane komunikacija, koji će se održati od 15. do 18. svibnja, stiže stručnjak koji je dokazao da je to moguće. Blair Enns, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, osnivač metode Win Without Pitching i autor kultnih knjiga The Win Without Pitching Manifesto i Pricing Creativity, dolazi na hrvatski festival tržišnih komunikacija kako bi razotkrio mitove koji koče kreativce i naučio ih kako preuzeti kontrolu nad svojim radom, a oglašivačima pokazao vrijednost koju dobivaju kao klijenti – bez beskonačnih besplatnih prijedloga i nepotrebnih ustupaka koji troše vrijeme i resurse i kreativcima i njihovim klijentima.

Zašto je dolazak Blaira Ennsa važan?
Njegova filozofija pokrenula je revoluciju načina na koji kreativna industrija pristupa pregovorima i prodaji svojih usluga. Slavni Chris Do nazvao ga je guruom pitchinga, a svjetske agencije prate njegovu jedinstvenu metodu kako bi izašle iz klasične zamke natječaja i pozicionirale se kao strateški partneri, a ne kao dobavljači usluga.
Unapređivanje kvalitete, ali i rezultata
HURA (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje), organizator festivala, u svom sastavu okuplja 60+ domaćih agencija, a ovim gostovanjem želi osnažiti domaće agencije u pregovorima, cijenjenju i prodaji svojih usluga, pružajući im alate i strategije za održiviji i uspješniji poslovni model te unaprijeđen pristup, čime se u konačnici želi i unaprijediti rezultat oglašivača izradom kvalitetnijih rješenja koja će podići standarde u industriji i dovesti do boljih rezultata za oglašivača.
– Dragi klijenti (a i agencije), ako želite čuti (između ostalog) kako su agencijski pitchevi skupe predstave koje troše resurse, narušavaju odnose i rijetko donose pravu vrijednost, nemojte propustiti Blaira Ennsa na DK. A kad već znamo da ne postoji nešto poput besplatnog ručka, zašto mislimo da postoji besplatan pitch – poručio je Damir Ciglar, član Organizacijskog odbora festivala.
Na Danima komunikacija Enns će održati predavanje naziva The Innoficiency Problem,u kojem će razotkriti najveću dilemu svake moderne organizacije: kako balansirati inovaciju i učinkovitost – a da pritom ne ugušimo kreativnost? Sudionici će imati priliku naučiti:
- kako izbjeći rad na besplatnim pitch prezentacijama i zarađivati od vlastitog znanja i ekspertize
- kako se postaviti prema pitchevima kako bismo ih bolje razumjeli i maksimizirali svoju učinkovitost – što je perspektiva važna i agencijama i oglašivačima
- kako podići cijene i privući bolje projekte umjesto natjecanja s konkurencijom na temelju cijene
- kako uspješni kreativci pregovaraju i pozicioniraju se kao neizostavan dio poslovne strategije klijenata.
Enns u Hrvatsku stiže u društvu najvećih – i to na najnekonvencionalniji festival u industriji
Enns će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligenciji Sophiji,najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu Machadu, Karen Nelson-Field, vodećoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u, a organizatori su najavili moćan line-up s više od 170 lidera iz Hrvatske i svijeta koji će gostovati u programu najvažnijeg događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama.
Dani komunikacija i ove godine u Rovinju okupljaju najinovativnije, najhrabrije i najutjecajnije umove globalne kreativne industrije – one koji ne žele igrati po starim pravilima, već žele redefinirati budućnost tržišnih komunikacija.

Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the boxpristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.
