U jučerašnjoj nesreći došlo je do naleta autobusa na osobni automobil. U tom kretanju, autobus je probio središnju zaštitnu ogradu i prevrnuo se na bok. Dvije osobe su smrtno stradale, osam osoba je zadobilo teške tjelesne ozljede, a 19 osoba je zadobilo lake tjelesne ozljede, pišu 24sata.
– Nitko od teže ozlijeđenih nije životno ugrožen. Očevid je napravljen, a srna nije pronađena. Zasad ne govorimo o srni kao mogućem uzroku nesreće – rekao je o teškoj prometnoj nesreći na A3 kod Popovače Josip Mataija, voditelj Službe prometne policije.
U nesreći je dvoje ljudi poginulo, a još su deseci ozlijeđeni. I dok kriminalističko istraživanje još traje, a vozači su uhićeni, stručnjaci upozoravaju na niz propusta koji su mogli utjecati na težinu posljedica.
Mataija je rekao što treba poduzeti u slučaju nesreće na autocesti.
– Nećemo u detalje, ali mogu reći da ako se dogodi da vam se automobil pokvari, najbolje bi ga bilo pomaknuti na zaustavnu traku, ali ako to nije moguće, vrlo je bitno napraviti sve da se ne dogodi nešto teže, kao što se dogodilo u ovoj prometnoj nesreći – kazao je za HRT i dodao kako je bitno ne ostati u vozilu ili stajati pored vozila.
Dekan Fakulteta prometnih znanosti, Marko Šoštarić, smatra da je problem putnika i ostalih sudionika u prometu to što se ne vežu sigurnosnim pojasem.
– Generalno, kada se dogodi teška prometna nesreća sa smrtnim posljedicama, to je nesretan splet okolnosti nekoliko faktora – rekao je.
Kako je naglasio, to se dogodilo i u ovoj nesreći.
– Da se bilo koja okolnost prevenirala, ne bi došlo do smrtnih posljedica. Da je autobus bio noviji, imao sustav automatskog kočenja i prepoznavanja prepreka u mraku, možda bi se zaustavio ili udar ne bi bio tako jak, nastavio je. Da su svi putnici u autobusu bili vezani, a ovdje ne znamo je li to slučaj, možda ne bi došlo do smrtnih posljedica – dodao je.