Izvršni odbor Hrvatskog nogometnog saveza na sjednici u srijedu donio odluku o odabiru partnera za televizijska, marketinška te prava klađenja za natjecanja pod okriljem HNS-a od sezone 2026./27, prenosi Regionalni.
Nakon provedenog natječaja, Izvršni odbor razmotrio je pristigle ponude te je na današnjoj sjednici odabrao najbolje ponuđače.
Ukupno, Hrvatski nogometni savez je za televizijska i marketinška prava osigurao ukupno 59.200.000 eura.
Za televizijska prava prihvaćena je ponuda Hrvatskog Telekoma u iznosu od 49.200.000 eura na razdoblje od pet godina odnosno zaključno s natjecateljskom godinom 2030./31.
Istodobno, odabrana je ponuda SuperSporta za marketinška, prava klađenja te prava na podatke u iznosu od ukupno 10 milijuna eura za razdoblje od četiri godine, odnosno zaključno s natjecateljskom godinom 2029./30., s mogućnošću produljenja na još dvije godine.
Aktualni ugovor za TV i marketinška prava započeo je 2022. godine, a za četverogodišnje razdoblje osigurano je 44 milijuna eura (36 za TV prava te osam za marketinška i prava klađenja).