#CroatiaLongDistanceLove
SVJETSKA PROMOCIJA LIJEPE NAŠE: Pogledajte novi video HTZ-a na temu hrvatskih prirodnih ljepota

Hrvatska turistička zajednica pripremila je četiri nova videa za aktivnosti na društvenim mrežama na temu gastronomije, prirodnih ljepota, aktivnog turizma i kulture, kroz koje nastavlja provoditi novi komunikacijski koncept #CroatiaLongDistanceLove. Promotivne aktivnosti odvijat će se u četiri segmenta, a prvi je na društvenim mrežama objavljen video na temu hrvatskih prirodnih ljepota.

Jedna minuta

– Iznimno mi je drago da naša komunikacija pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove ostvaruje odlične rezultate, što svjedoči i veliki interes naših pratitelja na društvenim mrežama, ali i američkih, njemačkih, austrijskih i mađarskih medija koji su ga prenijeli svojim gledateljima i čitateljima. Krenuli smo s drugom fazom koncepta, u sklopu kojeg posebno promoviramo određene segmente hrvatske turističke ponude po kojima smo daleko poznati, poput prirodnih ljepota, kulturne baštine, ali i gastronomije. Kroz jednominutna videa i popratne sadržaje, želja nam je podsjetiti pratitelje na iznimne ljepote koje Hrvatska nudi i poručiti im da su dobrodošli u našu zemlju čim dođe vrijeme za planiranje putovanja – rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Video kojim je koncept #CroatiaLongDistanceLove lansiran, do sada je pogledalo preko milijun i 500 tisuća korisnika, a najviše pregleda bilo je u Njemačkoj, Italiji, Austriji, Slovačkoj, Češkoj i Sloveniji. Komentari su izuzetno pozitivni. Na YouTubeu video je pregledan preko 37.000 puta, dok je na Instagramu oznaka #CroatiaLongDistanceLove korištena preko tisuću puta.

Raste broj fanova

Video su podijelile brojne županijske i lokalne turističke zajednice, agencije i hotelske kuće, ali i privatni iznajmljivači, a u dijeljenju poruka uključili su se i poznati hrvatski sportaši, inozemni blogeri i novinari te Europska komisija za putovanja, koja je video podijelila na svojim stranicama, pohvalivši njegov koncept i sadržaj. U posljednjih mjesec dana raste broj fanova i njihovih aktivnosti na kanalima Croatia Full of life. Samo u travnju na Instagramu je ostvaren doseg od gotovo četiri milijuna ljudi, više od 9000 komentara, 740.000 lajkova te preko 5000 novih fanova. (af)

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike