PROMETNI KAOS BLIŽI SE KRAJU: Radovi na cestama diljem Zagorja vozačima stvaraju glavobolje, posebno loše u Zaboku
HC: Puštanje prometa preko mosta u Gubaševom sljedeće srijede, na klizištu Bračak radit će se do 30. studenoga, a na spojnoj cesti Zabok – Začretje do 1. prosinca

Na području Krapinsko – zagorske županije, što se tiče radova na cestama, vlada prilična zbrka. Radovi se odvijaju kamo god pošli, a zbog istih se nerijetko stvaraju velike gužve.
Posebno je kaotična situacija u Zaboku gdje su trenutno aktivna dva velika gradilišta – sanacija klizišta kod Bračaka i rekonstrukcija nadvožnjaka kod mjesta Gubaševo. 

Nepregledne kolone 

Zbog radova na rekonstrukciji nadvožnjaka, na dnevnoj se bazi u nekoliko navrata stvaraju nepregledne kolone vozila na Prilazu dr. Franje Tuđmana, takozvanoj ‘industrijskoj cesti’. Neviđeni ‘kaos’ javlja se u jutarnjim i popodnevnim satima kada većina ljudi odlazi i vraća se s posla, a zbog zatvorenog prometa nadvožnjakom, prolazak ovom ulicom često je jedino rješenje. 
Spomenuti je nadvožnjak nedavno bio saniran, no vrlo brzo se na njemu javilo novo oštećenje, rupa koja je se s vremenom proširila gotovo do polovice jedne prometne trake, pa je na red došla nova rekonstrukcija. Iako je završetak radova bio planiran za početak rujna, nadvožnjak i dalje nije u funkciji. 
Iz Hrvatskih cesta otkrili su da je problem na ovom projektu nastao zbog uvjeta Hrvatskih željeznica.
– HŽ Infrastruktura d.o.o. odbila zahtjev izvođača radova za zatvaranjem pruge i isključivanjem napona u traženom periodu od 16 dana. Slijedom istog, jedini način izvođenja radova u pojasu pruge je da se predmetni završni radovi izvode periodički u noćnim terminima kada je omogućeno isključivanje napona – odgovorili su nam u prijašnjem upitu iz Hrvatskih autocesta, a u novom kojeg smo im poslali su otkrili da se puštanje u promet nadvožnjaka u Gubaševom očekuje kroz nekoliko dana, 9. studenoga, nakon izvršenog pregleda izvedenih radova.

Što se tiče radova na klizištu Bračak, rok je nedavno bio produljen zbog, kako je pojašnjeno, nepredviđenih okolnosti, pa smo upitali koje su to te što će se poduzeti da se isti problemi više ne ponove. Isto tako, upitali smo i hoće li netko snositi odgovornost što je takav projekt rađen na mjestu gdje se stalno otvaraju nova klizišta zbog čega se onda produljuju rokovi, a u skladu s time rastu i troškovi koje na kraju snose porezni obveznici. Iz Hrvatskih cesta su nam kratko odgovorili da su se radovi na klizištu opravdano produljili, a da je rok za dovršetak istih 30. studenoga. 

Također, upitali smo i, s obzirom na to da se na gotovo svakoj dionici između gradova Zaboka i Krapine, dva županijska središta, odvijaju neki radovi na prometnicama, zašto je tome tako, odnosno, zašto se ne dovrše radovi na jednoj dionici, pa se onda krene s radovima na drugoj, tako da jedna cesta uvijek bude potpuno prohodna. 

Unutar Plana i programa

Podsjetimo, radovi traju na cesti kroz naselja Ciglenica Zagorska, Mirkovec i Brezova, a tu su onda i radovi na spojnoj cesti između Zaboka i Svetog Križa Začretja (most preko rijeke Krapinice). Također, izvodili su se i radovi na mostu preko Radobojčice na 4. kraku autoceste Zagreb – Macelj, kod naplate Krapina, no ti su radovi u međuvremenu dovršeni.
– Nije se moglo čekati s realizacijom predmetnih projekata budući su isti unutar Plana i programa za 2022. godinu. Napominjemo i kako se moralo započeti s projektima zbog trenutno pogodnih vremenskih uvjeta budući da prilikom izvođenja određenih vrsta radova, isti moraju biti zadovoljeni. Slijedom navedenog, predmetne radove je potrebno završiti prije zime jer se isti tijekom zime ne mogu odvijati te bi trebali biti prekinuti do proljeća (riječ je o zamjeni/sanaciji hidroizolacije u garantnom roku DC1 Krapinica o trošku izvođača radova i sanaciji objekta preko HŽ-a u Gubaševu) – pojasnili su iz Hrvatskih cesta te dodali da se završetak radova na sanaciji mosta Krapinica na ‘DC1’ očekuje 1. prosinca.  

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike