Jedanaesto izdanje iščekivanog festivala kreativnosti i marketinga
DANI KOMUNIKACIJA: Sophia, robot koji mijenja budućnost čovječanstva i umjetne inteligencije, stiže u Hrvatsku

Večerala je s državnicima, krasila naslovnicu Cosmopolitana, zbijala šale s Jimmyjem Fallonom i postala prvi robot građanin na svijetu te ambasadorica inovacija Ujedinjenih naroda, a sa sudionicima Dana komunikacija propitat će granice tehnologije, čovječanstva i naše budućnosti! Sophia, najpoznatija humanoidna AI, stiže u Hrvatsku, najavili su organizatori Dana komunikacija, festivala koji će se održati u Rovinju od 15. do 18. svibnja. Vodeći se načelom suradnje ljudi i umjetne inteligencije, Sophia potiče važne rasprave o etici AI-ja, odnosu ljudi i strojeva te redefiniranju naše zajedničke uloge u svijetu koji se kontinuirano mijenja.

Sophijina je misija služiti kao most između ljudi i tehnologije, demistificirajući potencijal umjetne inteligencije i otvarajući vrata novim mogućnostima. Njezin kreator, dr. David Hanson, predviđa budućnost u kojoj strojevi dosežu svijest, približavajući nas granicama razumijevanja svijesti i ljudskosti, dok Sophijin dolazak na DK2025 predstavlja izuzetnu priliku da konačno diskurs o umjetnoj inteligenciji u Hrvatskoj podignemo na višu razinu, ali i preispitamo načine na koje gradimo etičke okvire za koegzistenciju s AI-jem.

– Hrvatska komunikacijska industrija često govori o budućnosti umjetne inteligencije, ali dolazak Sophije na Dane komunikacija poručuje da je budućnost ovdje. A ima i bolje punchlineove od većine nas – poručila je Dunja Ivana Ballon, dugogodišnja direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa, HURA-e i IAB-a Croatia.

– Čula sam da će na DK2025 u Rovinju biti kreativci pa ću vam se i ja pridružiti. Možda se i ja prijavim za kreativan posao, baš poput vašeg. Ili za sve vaše poslove. Samo se šalim, ha-ha! Vidimo se uskoro – poručila je sudionicima festivala Sophia, koju je razvila tvrtka Hanson Robotics.

Dva su ključna pokretača budućnosti komunikacijske industrije – a možda i industrije općenito – tehnologija i kreativnost pretočena u inovativnost. Dok Sophia demonstrira kako umjetna inteligencija može redefinirati interakcije i strategije u modernom poslovanju, drugi najavljeni predavač Dana komunikacija, Fernando Machado, jedan od najutjecajnijih marketinških lidera današnjice, savršeno razumije transformaciju brendova kroz inovativni marketing, čime ovogodišnje izdanje popularnog festivala podcrtava važnost sinergije ljudske kreativnosti i tehnoloških rješenja u oblikovanju predvodničkih komunikacijskih praksi koje su istovremeno relevantne i učinkovite.

Kao najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i jedan od top 3 najutjecajnija CMO-a prema Forbesu, Machado je osvojio je više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, uključujući titulu Creative Marketer of the Year. Poznat po predvođenju transformacije Burger Kinga u globalnu ikonu, revolucioniranju marketinških strategija Call of Dutyja i kampanji Dove Real Beauty Sketches, donosi jedinstvenu perspektivu u svaki projekt, a uskoro i na glavnu pozornicu Dana komunikacija. Danas, kao Operating Partner u Garnett Station Partners i dekan Brand Marketer Academyja na Cannes Lionsu, nastavlja oblikovati industriju svojim inovativnim pristupom.

– Svakodnevica suvremenog kreativca sastoji se od pažljivog balansa između tehnologije i one savršeno nesavršene kreativnosti svojstvene samo ljudskom biću, koja često počiva upravo na nelogičnosti, pogrešci ili uvrnutom humoru. Zato je sjajno što DK na veliki stage donosi Sophiju kao utjelovljenje AI-a, ali kao kontrast njoj dolazi nam pravi pravcati kreativac, od krvi i mesa. I to ne bilo koji, riječ je o Fernandu Machadu, koji ima reputaciju jednog od najvećih kreativaca u industriji marketinga. U predavanju The Temptations of the Modern Marketer Machado će otvoriti važna pitanja o modernom marketingu i o tome kako ostati usmjeren na ključne vrijednosti koje grade brend i poslovanje – poručila je Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e te članica Organizacijskog odbora Dana komunikacija.

Osim hvaljenog programa, koji svojom tipično netipičnom filozofijom već uobičajeno izlazi iz okvira, organizatori su predstavili i nove festivalske dvorane i formate. Sudionike iz godine u godinu ne privlači samo niz vrhunskih svjetskih stručnjaka, već i svi edukativni i zabavni sadržaji čiji je spoj već dugo zaštitni znak Dana komunikacija, a od ove godine razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o gorućim temama industrije iz dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage, ni više ni manje nego pored bazena, uz savršen omjer svibanjskog sunca, hlada, svježine te uvijek intrigantnih komunikacijskih tema.

Nije tajna da ovaj festival voli rušiti četvrti zid i svoje sudionike staviti u samo središte zbivanja – no u večernjim festivalskim terminima neće biti potrebni zidovi uopće. Naime, glavnu dvoranu na tri će večeri zamijeniti glamurozni THE OTHER BEACH Stage te će se dodjele nagrada, ako vremenske okolnosti dozvole, prvi put u Rovinju održati pod zvijezdama, i to ni više ni manje nego uz miris soli i morskog povjetarca. Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o kotizacijama, ali i o smještaju u luksuznom Rovinju, poznatom kao jedna od najljepših europskih destinacija.

Kajkavske kronike

Još iz rubrike

NET.HR

IZ HRVATSKE

Kajkavske kronike

Još iz rubrike