Predsjednik Povjerenstva za zaštitu prava pacijenata na području Krapinsko – zagorske županije Dubravko Sopek, na sjednici zagorske Skupštine rekao je kako je Povjerenstvo u 2015. godini obradilo 26 predmeta. Primljeno je ukupno 14 pritužbi i 18 pohvala pacijenata.
– U Općoj bolnici Zabok i bolnici hrvatskih veterana zaprimljene su dvije pritužbe i jedna pohvala pacijenata. U prvom predmetu, zaprimljena je anonimna pritužba na nekorektan odnos prema pacijentu i neprofesionalan rad jedne liječnice specijalistice, a ista je proslijeđena sanacijskom upravitelju Bolnice. U drugom pritužba pacijentice odnosi se na neprofesionalan rad, neetičnost i upitnu stručnost jedne liječnice specijalistice, dok se pohvala odnosi na profesionalnost, stručnost i pristupačnost medicinskih sestara.
Predugo čekanje nalaza
U Specijalnoj bolnici u Krapinskim Toplicama zaprimljene su dvije pritužbe i jedna pohvala. Zaprimljena je anonimna pritužba pacijenta na predugo vrijeme čekanja nalaza, nakon jutarnjeg pregleda, a u drugom pritužba pacijentice koja se odnosi na uvjete smještaja, sanitarne i ostale uvjete za vrijeme stacionarne rehabilitacije. U trećem, zaprimljena je pohvala koja se odnosi na organiziranost, profesionalizam i pružanje usluga na najvišem nivou cjelokupnog osoblja.
U Specijalnoj bolnici u Stubičkim Toplicama obrađeno je 18 predmeta. U pritužbama se pacijenti žale na tehničke uvjete – nedostatak rukohvata za teže pokretne pacijente, na pojedine djelatnike restorana, zbog neljubaznog odnosa prema pacijentima, na čistoću od ulaza u ustanovu do restorana, te u prostorijama za terapije na premali broj osoblja, nedostatak stolova s rukohvatima, starost opreme i neprikladnih fotelja u sobama i higijenu na bazenima te na čistoću i higijenu u sobama, dok se istovremeno puno pohvala upućuje radu djelatnika, kako zdravstvenih djelatnika tako i onih u pratećim službama.
Arogantno ponašanje
U Domu zdravlja Krapinsko – zagorske županije zabilježena je jedna pritužba pacijentice na liječnicu dentalne medicine zbog ne pružanja hitne medicinske pomoći pacijentici koja je bila na rehabilitaciji u Specijalnoj bolnici, te zbog izrazito arogantnog i nekorektnog ponašanja.
U Klinici Magdalena zaprimljena je jedna pritužba na neprofesionalan, nekorektan i nehumani odnos medicinskih sestara u jedinici intenzivne njege, dok se pohvala odnosi na profesionalni odnos i nesebičnu brigu medicinskog osoblja na odjelu za kardiovaskularnu kirurgiju.
Predsjednik Povjerenstva Dubravko Sopek rekao je kako su svi ravnatelji zagorskih zdravstvenih ustanova obaviješteni o pritužbama, te da su nakon razgovora s članovima Povjerenstva poduzeli mjere da se one uklone. O poduzetim mjerama obaviješteni su nakon toga i pacijenti, naravno oni koji su dali svoj identitet i svoje pritužbe nisu upućivali anonimno.
michael kors uk sale
mulberry bags uk
mcm backpacks
michael kors uk bags
prada handbags uk
michael kors uk sale
michael kors uk bags
prada outlet uk
michael kors uk sale